2011. november 29., kedd

TOR: Benyomások a bétárol II.

hozzászólás 2 hozzászólás
Maga a tudat, hogy szabadságon voltam, már olyan alaphangulatot adott, amit nem igazán reméltem. Erre jött még rá egy jó nagy adag boros kóla, aminek hatására lényegében sikerült átvedlenem abba az állapotba, amit évek óta nem éreztem. Legutoljára a Guild Wars tudott ennyire kiragadni a mindennapokból. Nagy reményeket fűztem a játékhoz, nem elég, hogy Star Wars, de még a Bioware is készíti. Mivel az RPG vonalon az első KotOR indított el, így igencsak belelkesültem. Basszus, mikor lesz már december 20??

Jónak lenni annyira nem is jó?
Rólam mindenki tudja, hogy Republic párti vagyok. MMO berkeken belül pedig nagy healer, szóval nem is volt kérdés, milyen karaktert fogok kezdeni: Jedi Consular-t. A fajok között nem teketóriáztam, egyből embert indítottam, egy szép szál legényt. Az első percekben máris a tudtomra adták, hogy én biza nem kispályás arc vagyok Erőhasználat terén, hanem nagyon is különleges. Nem is kellett sok, ezt bizonyítottam is. A sztori egyből beszippantott, kispályás Erőhasználóból egy lefegyverezhetetlen harcosig igencsak hosszú út vezet. Tapasztalat.

A mellékküldetések szorosan illeszkednek a fővonalhoz, nem kell tehát a térkép másik végére rohangálni, hogy egy kis plusz XP-re tegyünk szert. Maga a küldetésfelvétel menete az igazán élvezetes. A társalgás. A három választási lehetőség szerintem bőven elég, sok esetben kifejezi az aktuális állapotunkat. Ha valaki mindig nyálas akar lenni, ha valaki flörtölni szeretne (10+ szint után is mondhatom, eredménytelenül) vagy csak tárgyilagosan a lényeget akarja tudni, mindegyikre van opció. Pont ez a plusz kell ahhoz, hogy az ember ne unja meg a játékot. Mert a küldetés alapvetően ugyanolyan struktúrájú: ölj meg X aladárt, vegyél fel Y bigyót, törj fel Z droidot. Mégis a párbeszéddel az egész értelmet nyer, elfelejthetjük a monoton klikk az NPC-re, görgő le, elfogad, ledarál, klikk az NPC-re, jutalmat választ és elfogad sort. Öröm volt látni, mikor segíthettem egy kislánynak (olyan cuki volt a nagy ragyogó szemével) megtalálni a bátyját vagy mikor a kitoloncolt telepesek közül az egyiknek akartam segíteni, mire az egész pereputty megjelent, hogy jaj Master Jedi nekem is kellene ez, nekem is kellene az.

Mégis Jedinek lenni sok esetben nem épp nyerő húzás. Már az elején kijött egy románcos szituáció, ahol nekem jófiú révén a besúgót kellett játszanom. Na most én alapvetően csípem a románcokat, de mikor láttam, hogy Light side pontot kap az ember ha beköpi őket, hááát mit ne mondjak, nem kellett sokáig gondolkodnom. Sok esetben Dark side pont a jutalma annak, ha az ember a maga értékrendje szerint jót akar tenni.

2011. november 26., szombat

STAR WARS™ Identities - A kiállítás

hozzászólás 0 hozzászólás
Jövő áprilisban kiállítás nyílik Kanadában, két helyszínen is, melyet nagy többségünk természetesen nem fog látni, csupán vágyakozásunk tárgya lehet, ám mégis beszámolok róla, mert igazán izgalmasnak tűnik, és megragadó videót készítettek hozzá, így ha a kiállítást nem is, azt megéri megtekinteni párszor. Nem kell hozzá messzire se menni, csak a teljes cikkre kattintani. A cikk további tartalma a Montréal Science Centre honlapjáról származik, illetve annak fordítása.

"Luke Skywalker, Anakin Skywalker és a Star Wars valamennyi felejthetetlen karaktere, ahogy eddig soha nem láthattuk! Látogatók kortól függetlenül megismerhetik az emberi személyiség összetevőit ezen a karakter-vezérelt utazáson, hogy mi tesz minket azzá, amik vagyunk.
Miért van az, hogy Luke és Anakin, akik egyazon géneken osztoznak és ugyanazon a bolygón nőttek fel, teljesen különböző emberekké váltak? Ne hagyd ki a világpremierjét ennek az egyedi kiállításnak, mely a Star Wars karaktereit egy izgalmas, új megvilágításban mutatja be."

2011. november 21., hétfő

TOR: Részletek a bétahétvégéről

hozzászólás 5 hozzászólás
Valószínűleg többen is kaptatatok mailt, mi szerint letölthetitek a klienst a játékhoz. A tesztre most hétvégén, azaz a November 25-i hétvégén kerül sor, tehát pénteken kezdődik és hétfő délelőttig tart. A klienst a játék oldalán tudjátok letölteni, ahol rákattintotok a DOWNLOAD-ra, ezután meg fog jelenni egy ablak amit el kell fogadni. Az swtorhun-os srácok voltak olyan jóarcok és csináltak róla képeket, hogy mit is kell tenni. A másik lényeges dolog a felhasználói profilotokhoz kapcsolódik. Még régebben küldtek egy levelet, hogy állítson be mindenki 5 kérdést. Ha ezt eddig nem tettétek meg, nem fogjátok tudni letölteni a játékot. Én azt ajánlom válasszátok a legevidensebb kérdéseket, ne a mindenféle kedvencekre vonatkozókat, mert azok változhatnak. Ha ez mind megvan elkezdhetitek a kliens letöltését, ami röpke 25 GB.

2011. november 12., szombat

TOR: Béta hétvége mindenkinek!

hozzászólás 1 hozzászólás
Nagy valószínűséggel a tegnapi napon, illetve még ma is többen kaptatok e-mailt a BioWare-től, amiben közlik, hogy ki lettél választva béta tesztelésre. MINDENKI, aki 2011.11.11 előtt regisztrált és jelentkezett a tesztre, kapott ilyen e-mailt. Akkor is, ha már egyszer teszteltetek, most újból lesz rá lehetőség, ugyanis most kipróbálják mit is bírnak a szerverek. Az időpont még nincs meghatározva, az elkövetkezendő két, maximum három héten belül fog megtörténni. Előtte kapni fogtok egy emailt, amiben leírják, hogy tudjátok letölteni a klienst, ami nagyjából 30 Giga. Csináljatok tehát előre helyet a gépen, mert kelleni fog.
Ha már ilyen sok ember kapott lehetőséget a tesztelésre, én azt mondom használjuk ki! Akinek van kedve kicsiny közösségünkkel egy hétvégét játszani, azzal beszéljük meg a dolgokat. Hozzátok a haverjaitokat, ismerőseitek, meg akit tudtok és közben ismerkedhettek velünk is. Beszéljük meg kommentekbe, hogy melyik oldalt válasszuk így három nap erejéig, aztán akik maradnak a teljes játékra ,meg tudják vitatni már a többit is.

2011. november 8., kedd

Teórizálás

hozzászólás 0 hozzászólás
Az utóbbi időben igen sok érdekesség történt az MMO piacon, ami most már lassan Star Wars szempontból is jelentős lesz. De mi egyáltalán ez az egész és miért van értelme vele foglalkozni, merre tart az egész?

Maga az MMO piac igazából a World of Warcraft-tal vált igazán populárissá és ez volt az a játék, aminek sikerült nagy tömegeket megtartania. Ezért én ezt a játékot fogom használni viszonyítási alapnak a többihez, mert bár tudom, nem ez teremtette a piacot, voltak előtte is sikeres játékok mint a Lineage, de mégis a WOW volt az a játék, ami gyakorlatilag napjainkig uralja a piacot, annak ellenére, hogy több játék próbálta már megingatni a trónját.